Prisjakt
Kundomdöme på Pricerunner:
Pricerunner

5.0 / 5

Topplista

              Abonnera - Spara mera                 vila2

Bekvämt                                       Enkelt                                      5% Rabatt  
              
Vi tror oss förstå att det finns roligare saker att lägga tid på än att handla rakblad och tandborsthuvuden. Varför inte koppla av och låt oss sköta det åt dig istället? Genom att abonnera riskerar du inte att stå utan skarpa och fräscha rakblad och tandborsthuvuden. Din order levereras automatiskt och bekvämt direkt till dig enligt ditt valda månadsintervall. Abonnemanget är aktivt löpande tills du väljer att ändra, pausa eller avsluta det.
 
Inget fast leveransintervall. Ingen bindningstid. Ingen uppsägningstid. Inga dolda avgifter. Ingen finstilt text. 
 
Starta - Ändra- Pausa - Återakivera abonnemanget när du själv bestämmer.  5 % rabatt.    
 
Kan det bli enklare?

Hur startar jag mitt abonnemang? (Du behöver ett Kundkonto för att abonnera.) 

 
1. Välj den produkt du önskar abonnera på.
2. Välj antal produkter i rullistan.
3. Välj månadsintervall rullistan. 
4. Klicka på LÄGG I KUNDVAGNEN och gå till Kassan.
 
Du behöver ett kundkonto för att kunna starta ditt abonnemang. Betalning sker med Kort, Klarna faktura eller Klarna Konto. När betalningen är verifierad är abonnemanget aktiverat och din första beställning skickas inom 24 h. Ditt kort debiteras enligt ditt leveransintervall och du behöver inte ange dina kortuppgifter igen.Väljer du betala mot Klarna Faktura skickas fakturan till din e-postadress i samband med leveransen. Väljer du betala med Klarna Konto får du en faktura vid månadens slut.  
 
När betalar jag för mina abonnemangsbeställningar? Dina abonnemangsbeställningar expedieras som vanliga beställningar vilket innebär att betalning sker i samband med leverans. 
 
Kan jag begära ändringar i abonnemang? Ja.Som inloggad kan du begära följande ändringar:
 
-Hoppa över en leverans
-Ändra intervall
-Ändra betalsätt
-Ändra rakbladsmodell
-Pausa abonnemanget
-Aktivera abonnemanget
-Beställa en extraleverans direkt.
 
Detta sker genom att klicka på önskad funktion i ditt kundkonto i avdelningen "Mitt abonnemang". När vi mottagit din begäran kontaktar vi dig och inväntar din bekräftelse. Innan vi mottagit ditt svar sker ingen justering och abonnemanget löper vidare enligt tidigare. Notera att det måste ske minst 48 timmar innan nästkommande leveransdag för att den ska hinna träda i kraft. Sker sådan ändring inom 48 timmar så kommer ändring att genomföras först vid nästa leverans. 
  
Kan jag har flera abonnemang aktiverade samtidigt? Ja. Notera att en fraktavgift tillkommer per abonnemangsorder vid samma beställningsdatum eftersom systemet inte medger att beställningar sammanslås. Detta justeras i förekommande fall till en fraktkostnad.
 
Vad händer om kortbetalningen ej medges? Om du valt betala ditt abonnemang med kort men betalning inte medges, sker betalning mot faktura via Klarna. Att en kortbetalning inte kan utföras kan bero på olika orsaker som t.ex. 
 
- Täckning saknas
- Tekniskt fel
- Kortet är spärrat
- Kortet har förfallit och behöver ersättas
Kortet är avslutat
 
Om du önskar fortsätta betala ditt abonnemang med kort men giltighetstiden har gått ut, kortet är spärrat eller avslutat, behöver du avsluta ditt befintliga abonnemang och starta ett nytt med ditt nya kort. 
 
Kan priset ändras i mitt abonnemang? Förutom de 5% rabatt vi ger, eftersträvar vi att hålla våra priser låga. Oavsett kan vi behöva justera priserna i pågående abonnemang eftersom dessa kan ändras beroende på ändrade priser från leverantörer, valutaändringar och andra faktorer som vi inte råder över. Det pris du som abonnent betalar är det pris produkten har dagen som produkten skickas till dig.  
 
Kan jag ha både abonnemangsprodukter och vanliga produkter i varukorgen vid betalning?  
Ja men du behöver vara inloggad på ditt kundkonto för att slutföra betalningen och aktivera abonnemanget. 
 
Kan jag ändra betalsätt i ett pågående abonnemang? Om du önskar ändra betalsätt, tex från kort till faktura behöver du kontakta oss.
 
Vad händer om min produkt utgår ur sortimentet eller upphör att tillverkas? I dessa fall ersätts produkten av närmast liggande eller den nyare versionen. 
right